مملكة الحب
نكت حديثة 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت حديثة 829894
ادارة المنتدي نكت حديثة 103798
مملكة الحب
نكت حديثة 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت حديثة 829894
ادارة المنتدي نكت حديثة 103798
مملكة الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مملكة الحب

الرئيسيةقسم التهييس والأحدث الصورالتسجيلدخول
يارب النصر لمصر
يارب النصر لمصر
يارب النصر لمصر
يارب النصر لمصر

نكت حديثة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نكت حديثة Empty
مُساهمةموضوع: نكت حديثة   نكت حديثة Icon_minitimeالجمعة يوليو 24, 2009 2:34 pm

واحد صعيدي كسب 60 مليون دولار إشترى رونالدو

أيام الرسائل عن طريق الحمام الزاجل: واحد بعت طير لصديق له ولما وصل الطير بص الصديق على رجل الطير ما لقاش ورقة او رسالة فلما شاف صديقه يلي بعت له الطير من غير رسالة سالوا ايه قصة الطير يلي مافيش برجله رسالة بعتوا ليه ؟ قام قال له اصلي بعتلك مس كول

واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه و قالها : انا لما اترفدت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنيه و قالها : مش عارف ليه حاسس انك نحس

مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله : ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين؟ قاله: اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين انو احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله.. بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه؟ قاله: اصل انا بطلت سجاير

بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح جوزها رادد عليها : لازم عضت لسانها بالغلط

مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر

واحدة بتقول لجوزها بعد ما نجح فى الانتخابات هاتلى هدية غسالة بقى عشان انت مش حتبقى فاضى

سواق تاكسى دخل ينام مراتة قفلت علية الباب ندهلها وقالها افتحى الباب واقفلية تانى

واحد حب يعمل فهلوى قال انا هاصطاد بالموسيقى راح الغابة اول يوم وقعد يعزف يعزف جت النمور جنه ونامت راح ماسكها وحطها فى الاقفاص تانى يوم عمل نفس الحكاية واصطاد غزلان ثالث يوم شاف اسد قال لازم اصطادة النهاردة راح قعد يعزف يعزف والاسد راح هاجم عليه المهم الاسد اكل صاحبنا دة فكان فيه اتنين نسانيس على الشجرة واحد قال للثانى مش قلت لك هايقع من الاسد الاطرش

عرسان في ليلة صباحيتهم إندق الباب عليهم قامت العروس زعلانة ومتنكدة أوي وتقول للعريس : أوم أفتح الباب ولا كمان ما تعرفش

لية الصعيدي الصغير أذكي من الصعيدي الكبير .؟ لأنة مابقالوش كتير صعيدي

أية هو المكتوب علي قاع زجاجة المياه الغازيه في الصعيد...؟؟؟؟ مكتوب : الفتح من الناحية الأخري

مره واحد بلديتنا طوبه جت في صدره بص وراه

واحد بلدياتنا عمل 2 إيميل، واحد دوت كوم للشتاء وواحد نص كوم للصيف
rosaaa
قائد الكيس بوك
rosaaa

نكت حديثة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حديثة   نكت حديثة Icon_minitimeالجمعة يوليو 24, 2009 4:27 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
حلوييييييييييييييييييييين مووووووووووووووووووووووووت
تسلم ايدك يا محموووووووووووود
زهره المدائن
عضو ماسى
زهره المدائن

نكت حديثة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حديثة   نكت حديثة Icon_minitimeالسبت يوليو 25, 2009 9:36 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا لك تسلم

نكت حديثة
صفحة 1 من اصل 1